Menu

Dieta odchudzająca dla dojrzałej kobiety

14 lutego, 2019 - Porady
Dieta odchudzająca dla dojrzałej kobiety

Odchudzanie to temat, którego popularność nie maleje. Wręcz przeciwnie, zainteresowanie redukcją tkanki tłuszczowej cały czas wzrasta. Taka sytuacja nie może dziwić. Cały czas bowiem liczba osób borykających się z nadwagą rośnie. Co więcej, nic nie wskazuje na to, że ten trend ulegnie jakiejkolwiek zmianie.

Odchudzanie w dojrzałym wieku


Nadwaga u kobiet w dojrzałym wieku (powyżej 60. lat) to zjawisko całkiem powszechne. Gromadzeniu się tkance tłuszczowej sprzyjają zmiany wynikające z menopauzy, a mianowicie: spowolnienie metabolizmu oraz wzmożenie apetytu.

Kobiety, które nie zareagują zawczasu, mogą mieć naprawdę poważny kłopot. Niekiedy wzrost wagi oscyluje w granicach nawet kilkunastu kilogramów rocznie.

Dieta odchudzająca dla 60-latki


Na wstępie pragniemy zauważyć, że nie ma nic takiego jak uniwersalny jadłospis dla kobiety 60+. Dieta w każdym z przypadków musi być zbilansowana indywidualnie – w oparciu o wagę, podejmowaną aktywność oraz możliwości danego organizmu.

Istnieją jednak zasady żywieniowe do których nie tyle co można, a trzeba się dostosować jeśli chcemy schudnąć. A konkretniej:

  1. Liczba posiłków w diecie nie powinna być mniejsza niż 5.
  2. Udział płynów w diecie nie może być mniejszy niż 3 litry (najlepiej czysta woda mineralna).
  3. Posiłki powinny być konsumowane o stałych porach.
  4. Odstępy pomiędzy posiłkami nie mogą być dłuższe niż 3 godziny.
  5. Pierwszy posiłek musi być konsumowany do godziny po przebudzeniu.
  6. Ostatni posiłek musi być konsumowany najpóźniej 2,5 godziny przed snem.
  7. Każdy posiłek powinien być zbilansowany indywidualnie w oparciu o podejmowaną aktywność fizyczną.

Dietę odchudzającą warto uzupełnić specjalistycznymi suplementami diety, zawierającymi: błonnik, kwas chlorogenowy lub kwas hydroksycytrynowy. To sprawdzone, przebadane i co najważniejsze – niezwykle skuteczne substancje, które potrafią poprawić efektywność diety o kilkadziesiąt procent.

A może suplementy diet?


Rozmaite diety i plany treningowe stanowią niemałe wyzwanie. Świetnym uzupełnieniem powyższych procesów są suplementy diet.

Niestety, niezwykle często można spotkać się z preparatami, które po prostu są nieskuteczne. Z całą pewnością do tego grona nie można zaliczyć Green Barley Plus – to jeden z najlepiej opiniowanych środków na odchudzanie.

Green Barley Plus – opinie
Wychodząc z założenia, że najlepszą recenzja jest przedstawienie opinii konsumentów, zebraliśmy kilka opinii na temat Green Barley Plus w jednym miejscu. Zapraszamy do lektury.

Stokrotka78, portal Ceneo.pl
Zielony jęczmień, a konkretniej Green Barley Plus suplementowałam przez okres około dwóch miesięcy. Generalnie jestem zadowolona z efektywności samego preparatu. Schudłam dzięki niemu 8 kilogramów. Jest jednak jedno „ale” to produkt dosyć drogi, dlatego nie każdy może sobie na niego pozwolić.

Janosik88, portal Opineo.pl
Nie mam absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że Green Barley Plus to preparat bardzo skuteczny. Działa szybko i efektywnie. Sporo kosztuje, ale… zdaje się, że wydałem znacznie więcej na tańsze, ale nieskuteczne środki. Myślę, że za efektywność w postaci 5-6 kilogramów mniej na miesiąc warto zapłacić.

Pola16, forum Wizaż.pl
Odchudzanie to dla mnie proces, który jest łatwy. Dlaczego? Stosuję od kilku miesięcy Green Barley Plus. Chudnę w tempie 3-4 kilogramów na miesiąc i nie stosuję diety. Dlatego, to nic trudnego. Schudłam już 21 kilogramów… Z mojej otyłości pozostała tylko skóra, której eliminacja będzie pewno trudniejsza, ale najważniejsze już za mną. Swoją drogą – znacie jakiś preparat na eliminację nadmiaru skóry? Czy tylko zabiegowo?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *