Menu

Jak pozbyć się nadwagi z okolic ud i brzucha?

21 lutego, 2019 - Porady
Jak pozbyć się nadwagi z okolic ud i brzucha?

W ostatnich latach, liczba osób z nadwagą wzrosła o kilkanaście procent. Trend ten zdaje się nadal utrzymywać, czego główną przyczyną jest nieodpowiednie odżywianie oraz siedzący tryb życia. Według najnowszych szacunków, aż 45% Polaków boryka się z nadmiarem tkanki tłuszczowej. Jak sobie z tym radzić? Co zrobić by schudnąć?

Odpowiedź na te pytanie z całą pewnością nie należy do najłatwiejszych. Wszakże, procesy odchudzające są trudne, wymagające i mocno absorbujące. Jeśli chcesz schudnąć musisz przygotować się na niemałą walkę.

Jak pozbyć się nadwagi z okolic ud i brzucha?

Nadwaga w okolicach ud i brzucha pojawia się najczęściej. To właśnie w tych miejscach warunki do rozwoju tkanki tłuszczowej są najlepsze. Nic więc dziwnego, że w pierwszej kolejności nadmiar kilogramów można zauważyć na brzuchu czy udach.

Wydawać by się mogło, że najefektywniejszym rozwiązaniem w takim przypadku będzie trening tych części ciała. Nic bardziej mylnego. Odchudzanie ud i brzucha realizuje się w taki sam sposób jak w przypadku odchudzania całego ciała – poprzez ćwiczenia o charakterze ogólnorozwojowym.

Dieta, trening, suplementy – czyli odchudzanie w pigułce

Odchudzanie składa się z trzech elementów. Należy zadbać o każdy z nich osobna, aby osiągnąć największą efektywność.

Po pierwsze należy zadbać o dietę. Jadłospis musi cechować się pełno-wartościowością, obniżonym bilansem kalorycznym (około 200-300 kcal mniej niż zapotrzebowanie energetyczne). Oparty powinien być na 4-5 posiłkach, które konsumowane muszą być o regularnych porach.

Po drugie – trening. Jak zostało to wspomniane – ćwiczenia muszą mieć charakter ogólnorozwojowy. Najefektywniejszą formą treningową na odchudzanie są tzw. aeroby. Ćwiczenia aerobiczne to ogólnorozwojowy trening o intensywności nie przekraczającej 85% tętna maksymalnego danej jednostki.

Po trzecie – suplementy diet. Środki wspomagające procesy odchudzania są bardzo ważne. Potrafią zwiększyć efektywności diety i treningu o nawet kilkadziesiąt procent. Należy jednak pamiętać, że wybierając konkretny środek warto zainteresować się jego opiniami i recenzjami. Wszakże nie każdy preparat jest skuteczny.


Jaki suplement wybrać? Poznaj dobroczynne właściwości zielonej herbaty.

Suplementy diety na odchudzanie to preparaty, których zadaniem jest wspomóc proces trawienia i/lub spalania tkanki tłuszczowej. Ich skuteczność zależna jest od wielu różnych czynników. Dzisiaj pragniemy przedstawić jeden z najbardziej niedocenianych preparatów na odchudzanie, a mianowicie – zieloną herbatę.

Zielona herbata – ogólnodostępna i zapomniana

W dobie dziesiątek różnych suplementów diet, zielona herbata zdaje się być nieco zapomniana. Jest to przede wszystkim wynik tego, że po prostu nie jest reklamowana. Wszak… nie potrzebuje tej reklamy, by społeczeństwo ochoczo po nią sięgało.

Zielona herbata, uchodząca za alternatywę dla porannej kawy (wykazuje działanie pobudzające) to specyfik z którego korzystają także osoby nie borykające się z problemem nadwagi. Wszak, to zdrowy napój, którego stosowanie zalecane jest przez lekarzy oraz dietetyków. Zielona herbata wykorzystywana jest bowiem w medycynie niekonwencjonalnej.

Jak działa zielona herbata?

Zielona herbata to produkt, którego działanie jest potwierdzone badaniami klinicznymi. Dowiedziono, że napar z zielonej herbaty wykazuje właściwości wspomagające pracę całego układu trawiennego. Dzięki temu, metabolizm osoby suplementującej ten produkt – zdecydowanie przyśpiesza.

Spotkać się można również z tezami, jakoby zielona herbata wpływała także na zahamowanie apetytu. To jednak nie zostało potwierdzone badaniami, aczkolwiek wielu konsumentów zauważa taką zależność.

Efektywność zielonej herbaty stoi na stałym wysokim poziomie. Korzystając z tego środka możemy liczyć na poprawę skuteczności diety i ćwiczeń na odchudzanie, nawet o 20-30% – czyli tyle samo, co w przypadku droższych, komercyjnych suplementów diet.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *